Wystukaj czego szukasz ...
ZNAJDZIESZ NAS RÓWNIEŻ TUTAJ:
Our Facebook Page

Bo Chcieć To Współpracować!

My w 66 sekund ...

O NAS

Natalia Nowak (32) i Dominik Walicki (33) czyli autorzy tego Bloga we własnej osobie. Prywatnie pozytywnie zakręcona para, aktualnie nadającą z Ameryki Południowej z wyprawy Światu na Głowie – Kierunek Ameryka Południowa.

W marcu 2017, trafieni niczym piorunem, postanowiliśmy odmienić swoje życie. Stało się to podczas Gdyńskich Kolosów – dostaliśmy ogromną dawkę pozytywnej energii i inspiracji, jak i żywy dowód na to, że każdy może sięgnąć po marzenia. Tak oto zrodził się projekt: Bo Chcieć To Móc!

By dzielić się pozytywną energią, którą sami zostaliśmy hojnie obdarowani, zaczęliśmy dokumentować nasze przygody:

W międzyczasie powstał również Fan Page na Facebook i konto na Instagram. I ruszyła też Angielska wersja naszego projektu: DreamItGoForIt!

Nasz cel:

Zamienić pogoń za stołkiem prezesa, willą z basenem i ferrari na podjeździe, na życie przepełnione wspomnieniami i anegdotami z wielu zakątków świata.

Ciężko nam usiedzieć na miejscu, więc zawsze coś planujemy, gdzieś wybywamy … nie koniecznie daleko, byleby ciekawie. Stąd też realizujemy 3 projekty:

• Inspirujący Ludzie – będzie o tych, których poznaliśmy osobiście, jak i o tych, któych znamy tylko z książek. Jednak wszyscy serwują dozę inspiracji, więc warto ich poznać!
  • Bucket List – czyli nasza lista rzeczy / miejsc / wydarzeń, które chcemy zrobić / odwiedzić / doświadczyć
  • Światu na głowie – marzenie Natalii … by stanąć na głowie na każdym kontynencie, jak nie w każdym kraju. Dlaczego nie? W końcu Bo Chcieć To Móc!

O NASZEJ DOCELOWEJ GRUPIE ODBIORCÓW

Naszym celem, jest trafiać do:

• Kobiet i mężczyzn, w wieku 20-45 lat
  • Rodaków w Polsce jak i tych zamieszkujących Wielką Brytanię
  • Aktywnych i nie potrafiących usiedzieć w domu
  • Szukających ciekawych miejsc, w które można się wybrać solo, w parze, ze znajomymi.
  • Lubiących podnieść sobie poziom adrenaliny, czy zachwycić się widokiem lub zaczerpnąć odrobinę historii.

O MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY

Jeśli szukasz solidnej dawki pozytywnej energii oraz dozy kreatywności, by promować Twoją markę, to właśnie znalazłeś!

Chętnie nawiążemy współpracę barterową w postaci:

• Tworzenia wpisów na temat eventów outdoorowych, aktywności sportowo-rekreacyjnych, recenzji hoteli / B&B z klimatem.
  • Testowania gadżetów związanych z podróżami czy życiem „w drodze”. Napiszemy na ich temat recenzje lub ulokujemy w naszych treściach (Blog | Vlog | Media Społecznościowe).
  • Przeprowadzenie konkursu w mediach społecznościowych.
  • Patronatu nad jednym z naszych trzech projektów (Inspirujący Ludzie, Światu Na Głowie lub Bucket List).

W związku z tym, że stawiamy na szczerość i to na niej chcemy budować swoją markę, niestety nie zdecydujemy się na umieszczanie gotowych artykułów lub promocję produktów / usług, którym nie po drodze z ideą naszego bloga.

Jednak w każdej innej kwestii, z chęcią omówimy możliwość współpracy, więc nie zwlekaj. Skontaktuj się z nami pod hello@bochciectomoc.pl a wkrótce się odezwiemy.

Nie samymi podróżami człowiek żyje, czyli …

O NASZYCH (POZOSTAŁYCH) ZAINTERESOWANIACH

Natalia:

• Audiobooki – autobiografie / biografie / kryminały Skandynawskie / i lżejsze obyczajowe,
  • Książka Mały Książe – kolekcjonowanie wydań w różnych językach
  • Gotowanie (aktualnie zdrowe i często wg Slimming World, bo Dominik na diecie ;-))
  • Personalne Wyzwania / Testy Charakteru (jak np. 10 tys. kroków dziennie przez miesiąc – co przy pracy biurowej wcale nie jest proste!)
  • Czekolada … i dobre desery
  • A społecznie – problem samotności wśród osób starszych.

Dominik:

• Rożnego rodzaju przeżycia podnoszące adrenalinę
  • Smakowanie eksperymentów kulinarnych z całego świata
  • Anime, manga oraz uniwersum Marvela
  • Organizacja podróży od zaplecza
  • Strategiczne gry na konsole stawiające wyzwanie dla myślenia i cierpliwości
  • Zgłębianie tajników programów Adobe.

Myślisz, że moglibyśmy coś ciekawego razem stworzyć? Napisz: hello@bochciectomoc.pl

O Nas
Cześć Podróżniku, Marzycielko i Zbłąkana Owco!
Jesteśmy Natalia Nowak i Dominik Walicki – wspólnie realizujemy nasze marzenia - aktualnie przemierzamy Amerykę Łacińską, w ramach wyprawy: Światu na Głowie - Kierunek Ameryka Południowa!
Natalia chce stanąć na głowie na każdym kontynencie a Dominik chce spróbować kulinarnych ekstrawagancji kuchni całego świata.
Znajdzie się coś dla lubiących poczytać blogowe wpisy, a dla tych, którzy wolą obejrzeć relacje w postaci VLOGA, Dominik serwuje ciekawe co nie co. Opowiemy również o przygotowaniach i o tym skąd zaczerpnęliśmy inspirację, by w wieku lat 32/33 odpuścić bieg do stołka prezesa na rzecz nietuzinkowych wspomnień i anegdot z każdego zakątka świata. Czy warto? Zostań stałym bywalcem a na pewno się przekonasz! Rozgość się, zapraszamy! Natalia i Dominik
Łapka w górę!
VLOG – BRISTOL NASZE MIASTO
VLOG – SKĄD JESTEŚMY?
Odwiedź nas na Instagramie!
  • 🇬🇧/🇵🇱
Rainbow Mountains - Part 3/20
During this five-kilometer walk, which according to locals was supposed to take 2 hours, we had the opportunity to admire really spectacular views! The sun was just emerging from behind of the mountains, which in turn were surrounded by a mysterious mist and jagged clouds. The play of light at such an early hour made the whole area take on a wonderful climate. One, though not the only reason why it was worth to organize this trip on your own!

And the walk – well, it took our poor-souls 4 long and breathless hours! But worth every minute!

Tbc ...
🇵🇱🇵🇱🇵🇱
Góry Tęczowe - Część 3/20
Podczas tego pięciokilometrowego marszu, który według lokalsów miał zająć 2h, mieliśmy okazję podziwiać naprawdę spektakularne widoki! Słońce dopiero wynurzało się zza gór, które z kolei otoczone były mistyczną mgiełką i poszarpanymi chmurami. Gra światła o tak wczesnej porze sprawiała, że cała okolica nabierała cudownego klimatu. Jeden, choć nie jedyny powód, dlaczego warto było tę wyprawę zorganizować na własną rękę!

A dotarcie na szczyt? No cóż, zajęło nam cztery długie i bardzo zziajane godziny – zapierało nam dech w piersiach i to nie tylko ze względu na cudne widoki! Jednak te były tego warte!

Cdn... #bochciećtomóc #jaktodaleko #wędrówka #trekking #hikingworldwide
#hikingtrails #tęcza #tęczowegóry #rainbowmountain #kochamgóry #góry #mountains #nature #landscape #horror #travel #polacywświecie
#podróżnik #sunsets #goldenhour #konie #wildlifeplanet #wildhorses #wschódsłońca #peru #cusco #hiking #beautifulnature #pięknonatury
  • Part 2/20 🇬🇧/🇵🇱 We set off onto the Rainbow Mountain trail around 5:00-5:30 AM, holding a warm cup of coca tea in our hands. This is to help fight the symptoms of altitude sickness. We think it must have helped (in a joint effort with the AltiVita tablets). Or, maybe it was a placebo effect - whatever it was - we felt great!

After first several hundred meters we encountered alpacas and sheep, grazing in a small pen. The one from the picture was sat there proudly and must have been pondering on the sense of gringo’s wandering in the area, at such an early hour!
Tbc...
🇵🇱🇵🇱🇵🇱 Część 2/20

Na szlak wyruszyliśmy około 5:00-5:30 rano, w rękach kurczowo trzymając ciepły kubeczek herbatki z liści koki. Ta ma pomagać walczyć z objawami choroby wysokościowej. Nam chyba (na spółkę z tabletkami AltiVita) pomogło. Może był to efekt placebo – cokolwiek by to nie było – czuliśmy się świetnie.
Już po kilkuset metrach napotkaliśmy pasące się w małej zagrodzie Alpaki i owce – ta siedziała sobie dumnie i dumała nad sensem wędrówek gringo o tak wczesnej porze!

Cdn.
#bochciećtomóc
#światunagłowie #jaktodaleko #llama #alpaka #alpacaofinstagram #alpacalover #alpaca #alpacalove #alpacafarm #alpacahill #alpacalife #alpacas #alpacasofinstagram #alpacasso #alpacagram #alpacatoday #alpacaworld #alpaki #lama #owca #rainbow #rainbowmountain #peru #trekking #wedrowka #szlak #5000 #góry #ilovemountains
  • Part 1 of 20 🇬🇧 / 🇵🇱 We went to the Rainbow Mountain by ourselves, i.e. without an organized tour. We followed steps described by @thewayofmando and it worked really well! Quite an unusual, but a great way of visiting this place!
We set off from a little town, called Pitumarka, at 3AM – yes, 3AM!!! On the back of this very vehicle (second picture). No, there were no seats. Instead we were sat on a hay bale, among 20-odd locals, for whom this was an everyday route to work. Whether to farmlands on route to the Rainbow Mountains, or to its entrance where some would be selling snacks and drinks for the tourists.

We travelled in complete darkness for about 1.5h before we reached our destination … more from the trek in next post! .
🇵🇱🇵🇱🇵🇱
Część 1 z 20

Na wyprawę w Tęczowy Góry (PERU) wybraliśmy się samodzielnie, tzn. bez zorganizowanej wycieczki.  Postępowaliśmy zgodnie z instrukcjami opisanymi przez @thewayofmando i zadziałało to naprawdę dobrze! Bardzo nietypowy, ale świetny sposób na odwiedzenie tego miejsca.

Wyruszyliśmy z małego miasteczka o nazwie Pitumarka o 3 nad ranem - tak, 3 nad ranem !!! Z tyłu tego oto właśnie pojazdu. Nie, nie było foteli, w których moglibyśmy się rozsiąść. Zamiast tego siedzieliśmy na balotach siana, wśród 20-osobowej grupki lokalsów, dla której była to codzienna droga do pracy. Czy to do pól uprawnych mijanych po drodze do Gór 7-dmiu kolorów, czy to do samego wejścia na szlak, gdzie niektórzy będą sprzedawać przekąski i napoje dla turystów.

Podróżowaliśmy w zupełnej ciemności przez około 1,5 godziny, zanim dotarliśmy do celu ... Więcej z wyprawy w następnym poście!
#bochciećtomóc #światunagłowie #ciężarówka #górytęczowe #peru #ilovemountains #nawłasnąrękę #traveler #podróże #podróżnik #ciekawa #kochamgóry #góry #mountains #gory #nature #trip #landscape #travel #story #opowiadanie #kartkazpodróży #znaczek #stamp #poststamps #truck #travelwithlocals #livelikelocals #truestory
  • 🇵🇱🇵🇱🇵🇱
11 XI 2018
Mimo, że jesteśmy dziś tak bardzo daleko (Peru) od domu, to świętujemy 💯-lecie Odzyskania Niepodległości!

Zawsze towarzyszą nam flagi naszych miast, Nakła nad Notecią oraz Łodzi, jak i malutka flaga Polski, przyczepiona do plecaka.
By uczcić ten wyjątkowy dzień, przybyliśmy do Chivay, niewielkiej miejscowości na południu kraju Paddingtona. A tutaj? A tutaj mamy m.in. Ulicę Polaków oraz tablicę upamiętniającą wyprawę polskich kajakarzy, którzy w 1981 roku dokonali odkrycia na skalę światową!

Odkryli, wtedy uznawany za najgłębszy, dziś wiemy, że drugi najgłębszy kanion na świecie (2x głębszy niż kanion Kolorado!). Przepłynęli rzekę Colca kajakami i pontonami, a odkrycie to sprawiło, że cały region zaczął tętnić życiem i z roku na rok przyciąga coraz więcej turystów!

Jesteśmy dumni! 🇵🇱🇵🇱🇵🇱
#independence_day #polskaniepodległa
#dzieńniepodległości
#świętoniepodległości #niepodległość  #polska #naszkraj #ilovepoland #kochamypolskę #polacywświecie #polacy #polskieosiągnięcia #lekcjahistorii #historia #11listopada #jaktodaleko #bochciećtomóc #flaga #peru